Az arculat elemei a logóra épülnek és egységes megjelenést biztosítanak a cég számára online és offline felületeken egyaránt. A profi céges arculat profizmust is sugall.
Az arculat elemei:
-Logó: Fontos, hogy a megtervezett logóval a cég azonosulni tudjon és magáénak érezze, de a legfontosabb, hogy tükrözi-e a márkát és a közönség képes-e elfogadni, azonosulni vele.
–Színek: A színkoncepció irányítja a márka tervezésének minden ágát.
-Tipográfia: A betűtípusoknak is van karaktere, így egyedi hatása van a közönségre. Definiálni kell az arculatban, valamint a kommunikációban használatos fontokat.
-Képek, piktogramok, infografika stb…
A logó és arculattervezés első lépése, az igényfelmérés, egyedi árajánlat készítése, amely minden esetben ingyenes!
Arculat tervezés ( logó+három választott arculati elem) – 60.000 Ft-tól*
– Arculat színeinek, stílusának összeállítását (a felhasznált színek kódját, a betűtípusokat stb… ) szintén átadjuk, egy arculati kézikönyvben, megkönnyítve ezzel az arculati elemek további felhasználását.
Key visual tervezése
A key visual általában egy fontos vizuális elem vagy kép, amely egy kampány vagy egy termék népszerűsítésének központi eleme. A logó mellett alkalmas a cég azonosítására, könnyen mutálható, kiegészíthető, hogy minden platformon megállja a helyét.
A key visual tervezése nem része az arculat tervezésének, külön rendelhető!
Key visual tervezése – 25.000 Ft-tól*
A rendelés menetéről bővebb információt a MEGRENDELÉS menüpont alatt talál!
* A feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, minden esetben egyedi, személyre szabott árajánlatot készítünk! Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot!